14 dagar kvar!

Glad andra advent på er!

säger det igen så som så många gånger förut shiit snart är min tid slut här i sydkorea!!!
och ingen snö har ni fått där hemma ännu helt otroligt ju! :O vill ha snö när jag kommer hem :P

Idag har vi varit på SWEA Lucia där Linnea och Matilda var med :)
Swea är ett en organisation som finns runt om i världen det är svenska kvinnor som jobbar för att sprida svensk tradition och kultur utomlands, det är alltså kvinnor som bor i tex som här i seoul och sen arrangerar man saker som lucia midsommar fest osv. för dem svenskar som bor i landet.,

På lucia var det jätte kul för det finns ett universitet i seoul där man kan läsa svenska och tio av de eleverna som gör det var med i lucia tåget idag- alltså tio koreaner som läser svenska ohh de var jätte duktiga på att sjunga svenska julsånger utan någon större brytning var jätte imponerad och dem tyckte ju att det var super kul att få vara med. Så det var 4 stjärngossar och 6 tärnor från den kurse var med :)


 Så fina och en söt liten lucia

 
Staffan var en stalledräng stalledräng, vattnar sina fålar fem fålar fem ....

 

 Linnea Matilda och lill oscar i tomtedräckt :)

Nu har jag och stora Oscar precis pluggat klart tsm sjukt killen är 13 år och måste sitta vken med läxor till halv 11 en söndagskväll = mycket läxor över helgen !!!

natti natti imorgon är det jag som går upp med barnen :)
puss ses snart hemma i sweden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0