2 dagar kvar och sista fredagen i Seoul

Heeej, Nu har Cicci lite Panik alltså shit på söndag åker jag verkligen hem!!! 
Har börjat packa nu och det ser lite trångt ut får se om jag kan skänka bort mera saker till Mejden Tessi idag fick hon lite tröjor och mina gammla gympaskor:) 

 Jag och söta Tessi

Idag så lärde hon mig hur man gör Leche Plan en philipinsk efterrätt som man ångkokar!



Resultatet blev vanlij pudding med jordgubbar :)   Gott :) 

Sen åkte jag bort till Itaewon för att hämta min tavla som jag beställt hos en konstnär där och oj va fin den blev är verkligen jätte nöjd med den:D

   Texten till vänster är mitt namn skrivet med koreanska bokstäver Cecilia :)  Väldigt nöjd^^

Sen nu på kvällen så har vi varit iväg och ätit på en kinesiskrestaurang- Sista måltiden med hela familjen Wiktorin för imorgon åker Eva och barnen till Sverige.

  Mys!
Kommer sakna er skit ungar! ;) hihi ^^   <3


Oj, när jag tänker tillbaka på allt som jag har gjort under min tid och allt som jag har uppleft så känns det magist är så glad och tacksam för att jag fick denna möjligheten! :)
Kommer verkligen sakna korea och seoul, för det har nu en plats i mitt hjärta!

Oh, det ska bli så himla kul att komma hem och få träffa alla blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det! <3

Imorgon blir men sista dag och jag ska försöka hinna med allt, packa klart allting åka och skjuta säga hej då till alla på klubben och sen på kvällen ska jag samla alla för en hejdå fest :)

Nu ska jag sova önskar er alla en toppen fredag! och nästa fredag är det julafton:)

Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0