Busan dag 3

Godkväll alla läsare idag har det otroliga hänt jag har nämligen endast en vecka kvar i korea nu! om 7 dygn kommer jag att finnas ´på svensk mark igen!!! :D
Men som sagt 7dagar kvar och massor att göra,,

Idag vaknade jag upp i min störa dubbel säng i busan och planen var att gå på ett stort vattenmuseum / akvarium men när jag gick förbi och såg kön in så bestämde jag mig för att i ställer ta en sväng på stan och kolla läget :)




Chilli och ingefära grundsaker i nästan all koreansk mat!


 
Och koreanska folkdräkter :)


Sen så gick jag in och fikade på ett musigt Café där de hade julpyntat en Björk :P
i brist på gran så - man tar väl vad man haver .. haha ^^  Fast gulligt var det i alla fall.



Mina sista 30 min av busan tillbringade jag på stranden med dess väldigt söta jordgubbar (trots att de var odlade i växthus).    Sen tog jag taxin till Busan station och hoppade på snabbtåget (260km/h) mot Seoul igen.

På Busan Station 


Så efter en helhelg i Busan är jag trött och beslåten! 
Nu lägger jag mig i sängen och imorgon intar jag min sista  Måndag i korea :)

Godnatt puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0