Handla handla handla

Ja nu har ännu en dag försvunnit och nedräkningen har absolut börjat nu!
Inatt drömde jag om allt där hemma maten, familjen och vänner så nu känns det att hemresan är nära, fick även ett mejl från flygbolaget idag om att jag redan kan checka in online :P

Men jag har många saker att hinna med innan söndag den 18e som tex åka ner till staden Busan i södra korea eftersom jag inte fick visum för att åka till Bejing,,, 


Idag har jag och min fina vän Angelina varit och shoppat, eftersom hon kör bil här så åkte vi runt till flera stora köpcentrum, och köpcentumen här är vekligen stora 20 våningar med allt möjligt allt finns men så är också priserna efter det idag såg vi en kappa som kostade 1 000 000 KW det är ca 7000 kr 

Sen så åt vi lam Kebab till lunch innan jag började pröva en massa balklänningar :P 
Det var jättekul för alla var så fina osv men tyvärr kommer jag inte få plats med en i resväskan på vägen hem så får helt enkelt göra de inköpet i Sverige, Kom i alla fall på att koreanska flickor är väldigt små för jag som alltid har XS eller S var tvungen att ha M i koreansk stolek ... 

Efter att ha provar handsydda kläningar åkte vi till förskolan och hämtade söta Sophia och hon fick träffa TinTin och Linnea när de släppte av mig :) 


  Så SÖTA !!! <3 


  Sophia visar upp sina smycken! Hon är bara för himla söt alltså :) 

Imorgon bitti kl 8 kör vi hårt för ett Pilatespass igen! 
så bäst att gå till sängs snart så man är pigg imorgon :) 

Natti Natti puss <3

 

Kommentarer
Postat av: hmm

Det stavas jättekul.

2011-12-07 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0