Home sweet home!

Heeej på er alla läsare ledsen för att det inte blev något inlägg igår men reste verkligen hela dagen lämnade lägenheten i Seoul kl 08.30 koreansk tid och var hemma i huset i Sverige 23.00 svensk tid dvs att det tog nästan exakt ett dygn för mig att komma hem.  Nu har jag precis vaknat efter att sovit ca 12h i min egna gamla säng, kändes väldigt konstigt men samtidigt så himla skönt att gå upp träffa mamma och pappa och få äta en ordentlig svensk frukost! :) 

Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara hemma, packa upp väskorna. Jätte skönt att komm hem och få lite mera julkänsla av snön som kom igår! :)

 





Lite bilder från planet! :)

Detta kommer troligtvis bli mitt sista blogginlägg eftersom min resa nu är över, men bloggen kommer alltid att finnas kvar så man kan gå in och läsa gamla inlägg och titta på bilder. 
Jag vill tacka alla som stöttat mig och gjort denna underbara resa möjlig och framförallt vill jag tack min familj och famljen Wiktorin! <3   TACK FÖR ALLT! Det har varit 3 magiska månader i Syd korea! :) 
Denna resan kommer alltid att finnas i mitt minne och hjärta! :) 
Tack också till alla er läsare som varit tmig trogen under hela resan! :) 

God Jul och Gott Nytt År 

Stora Kramar Från Cicci Blomerg <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0