Kallt 2 grader*

Tjosan!

Idag började jag dagen med ett pilates pass på samma ställe som i tisdags, och denna gången handlade om näsan samma saker som sist att andas rätt och använda magen när man andas :P böjade iaf passet med att hoppa på något som såg ut som en halv pilatesboll :P inte det lättaste men kul sen följde passet av olika övningar vissa mer komplicerade än andra.
Men det är kul att prova något nytt och annorlunda :D

Efter det åkte jag direkt till bågskytte och sköt med Dante dock var detta våran sista träning tillsammans då han och frun Hee Young åker till Thailand ikväll och blir det fram tills den 17 dec. Så ska i alla fall träffa dem min sista kväll här i Seoul. Med på träningen fanns också "Coach" det är klubbens tränare men har aldrig riktigt lärt mig vad han heter då alla bara kallar honom Coach.

  Snyggingar!   oh fy va kallt det var idag när vi sköt bara 2+ grader! 

  Proffsen :)

 NICE :)



Så nu har vi både ätit gott och pakat väskan för resan till Busan imorgon som är syd koreas näst största stad med 3.5 miljoner invånare :) ska bli jätte kul att spändera helgen där , oh bor på ett jättefint hotel precis vid den största stranden , eftersom Busan är en hamnstad.

Så imorgon vid kl 7 kommer .Mr Park och hämtar mig för att köra mig till tåget som går vid 8 och 10.45 ska vara frammet :) Spännande

Sov söt nu alla jag ska göra det i alla fall :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0