Kanelbullar och Julshopping

Hello på er nedräkningen är i full gång nu och dvs att det bara är 4dagar kvar!!!

Idag har Linnea varit hemma och haft ont i halsen så hoppas att jag kan hålla mig frisk vill inte bli sjuk nu till hemresan...
Så dagen har bestått av en del plugga så är nästan klar med allt nu skönt :) 

Fick också för mig att jag skulle baka kanelbullar så det blev kanelbullar idag till fika :D

  Erkänner att jag fuksade och inte gjorde bullarn från grunden, men så är det när man inte kan få tag på alla ingredienser på annat sätt :P
Hade inte bara deg från sverige utan också bakformar från ICA :) hihih ^^

  Sweet^^ tack mamma<3

Resultatet blev i alla fall väldigt bra och mycket goda!

 
Smarriga! :) med mkt kanel och kardemumma!

Efter en trevlig fika gick jag ut för att julshoppa och började faktiskt med att för första gången ta bussen till Itaewon :) Nöjd ^^ kände mig nästan som en korean då, och ni tänker väl att de kan ju inte vara något märkvärdigt med att åka buss men det är de faktiskt eftersom allt är på endast koreanska :P fast viste ju vilket buss nummer jag skulle ta sen var det bara att vänta på att den skulle komma :P

På stan handlade jag massa julklappar :)  synd bara att man inte riktigt fått någon julkänsla ännu .. men den kommer nog när jag väl kommit hem till sverige eftersom jul inte är någon stor högtid här :P
Nu ska jag bara se till att få plats med allt i min resväska thihih^^ men det ska jag nog lösa (hoppas jag) ;)

Pratade med kära farmor förut och hon har lagat köttbullar till mig och köpt potatis så på söndagkväll ska jag få hemmagjorda köttbullar med POTATISMOS :D  Jätte glad för det ska bli så gott!

Men nu har ännu en dag gått och shit imorgon är det redan Torsdag!
Känns lite konstigt att jag snart ska hem men samtidigt skönt :)


Nu ska jag krypa ner under täcket och sova lite för imorgon är ny dag med nya förutsättningar!

God natt puss och kram på er alla<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0