Oscar 13 år!

God kväll!  Idag är ingen vanlig dag för idag är det Oscars födelsedag hurra hurra hurra!

Idag har det varit ett underbart väder med 10+ och strålande sol stod jag idag och sköt 70m med ett stort leende på läpparna så har stått och "mys" skjutit hela dagen :)

Eftersom Oscar fyller år idag så har vi varit på Hyatt hotell och ätit 5 rätters jätte fin och god mat! :) 

  min förätt bestod av sallad, bacon, äpple och ägg...
 medans oscars bestod av pilgrimsmusslor :P   lite skillnad på vad man tycker om för olika saker. 

 Ja och min pumpa soppa som var väldigt god flätan har linnea precis gjort innan bilden är tagen :P 

  lite citron sorbet innan förrätten:)

 Min huvudrätt bestod av god vit fisk som var smör/citron pannerad MUMS :)  dock saknar man potatisen hemma i sverige håller inte samma klass här ... 

 Linnea och hennes lamkottlet :) 

 Efterrätt med körsbärssorbet och chokladfondy men jag valde istället creambrulé 
  mumsigt^^

 Denna julens första riktiga julgran som jag sett dock var det lite för mkt ljus och grejor på den men endå fin :)

Imorgon bitti vid 8 ska jag vara och träna pilates för att bli av med dagen måltid ;)
Så bäst att sova lite snart:P

Saknar er alla och snart är jag hemma igen! :)

God natt puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0