Pepparkakor!

Idag började förmiddagen med att jag Linnea och Matilda gick ner på Iteawon och gjorde våra naglar fina (härlig start på en ny dag,,,,

 Mina är de röda, linnea de randiga till höger om mina och matildas är de med vitt på vänster om mina :P

Igår kväll så kom det några vänner från hong kong hit och de stannar över helgen, de har två barn Matilda som är lika gammal som Linnea och Annie och Oscar är lika gammla de har känt varandra i hela livet så det är som syskon här i huset nu jätte kul att se :)

Efter att ha både fixat naglar och ätit lam Kebab så hanlade vi lite födelsedags presenter till Oscar som blir 13 år på måndag, , , ,

Sen idag har vi bakat pepparkakor som ja inte blev helt bra dels var degen inte i högsta klass men den smakde gott så tror att barnen åt upp minst halva degen innan vi han börja kavla ut den , sen råkade vi bränna första plåten :/ men andra lyckades vi med och så -Gjorde Linnea och Matilda glassyr på dem :) 








Till Middag idag fick vi jätte god oxfilé med sötpotatis och kantarellsås!!! Mums ^^
Sen till efterrätt åt vi peppakakorna och ost som de tagit med sig från Hong Kong,


Nu blir det en film och godis sen är det söndag och då ska det både tränas och ses på SWEA`s Lucia tåg :)

Önskar er alla en toppen lördag! 
Puss och kram imorgon då är det bara två veckor kvar sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0