Pilates Training

Tjabba på er alla som nu har sett snö förutom jag verkar det som men aj, aj hoppas verkligen att den får ligga kvar i minst 10 dagar till för dom kommer jag hem! :)

Vid 8 i morse befann jag mig på Itaewon för att gå på mitt första pilates träningspass av tre på new york holistic care :)

Det var väldigt nervöst innan passet för jag hade ingen aning om vad jag gett mig in på men det visa sig vara mera "kärring gympa" än ett tufft pass som jag ville ha men kul var det:)
Först fick man lära sig hur att andas rätt och med magmusklerna, så nu kan jag hur man säger andas in och andas ut på koreansk :P
Övningarna bestod av aning och styrka så vi får se om jag har någon träningsverk imorgon men tror tyvärr inte de ,, kommer i alla fall att gå på ett pass på torsdag igen :)


Efter passet blev det lite spa med badkar och Ansiktsmask :)

Sen när barnen kom hem från skolan blev det lite klädshopping med Linnea på H&M ;)


och som vanligt var det massa folk på Myeongdong- området där den bästa shoppingen är :)
Tur att vi inte var de enda som inte hade svart hår :P precis som vanligt ...

men nu ska jag hoppa i sängen för imorgon ska jag ha en heldag med min bästa Angelina :) kommer bli så tufft att säga hej då till henne men det får vi ta den dagen... 

God natt puss på er alla och njut av snön ;) 
<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0