Sista måndagen i Seoul!

Ja ni, nu har jag avklarat min sista måndag i Seoul känns konstigt för snart kommer jag lämna denna underbara stad och alla fina människor samtidigt som jag längtar hem mer än någonsin till familj och vänner!

Så denna veckan kommer gå i 120 ska hinna med så mkt som möjligt samtidigt som jag verkligen ska njuta av att vara här! :)

Idag har jag varit hos frisören och gjort lite slingor belv väldigt nöjd så nu är jag fin i håret med innan jul :D
Efter 2h hos frisören gick jag och eva coh åt lunch på Itaewon - Hoppsan trodde jag beställde en liten sallad men fick in detta berget :P  Hehe


Til efterrätt beställde vi in en morotskaka att dela på och ack så farligt god den var! :)



Sen gick vi till en konstnär och jag beställde en tavla som jag ska ha med mig hem :) Den ska vara klar på Fredag Spännande :)  kommer bla att stå mitt namn på koreanska på den!

Efter det så har dagen rullar på pluggat och hjälp linnea med lite förberedelser imorgon ska hon hålla ett föredarg på 5 min utan några stödord! 

Och imorgon är det både Lucia och Linneas Födelsedag! :D

Nu ska jag sova lite för imorgon ska jag iväg och träna pilates för sista gången och sen ska jag äta frukost med barnen :P Martin är i Bejing igen,

Natti natti puss <3
Snart ses vi där hemma i ett snöigt och kallt sverige hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0