Sista natten med gänget!

Heeej nu är det nästan slut på resan snart kommer jag åka hem helt ortoligt har inte riktigt fatttat de än!

Men det ska bli väldigt skönt och kul! :)

Men vill också tacka familjen wiktorin för en underbar tid i Korea det har varit super bra verkligen! :)

Idag har jag varit på klubben och sjkutit för sista gången och sagt hej då till alla där det var jobbigt, men det är med ett leende som jag lämnar alla, för allting hr varit på simla bra! :)

Idag åkte också Eva och barnen så har också sagt hej då till dem men hoppas på att se dem snart igen i sverige:)

Nu har jag precis kommit hem efter en jätte trevligt kväll med härliga vänner!

Så både middag och lite dans blev det ikväll väldigt nöjd, det bästa av allt var nog endå att det snöar här nu:) jippi ^^^


  Middag - Jjim dack ^.^  Star kyckling :)

   :)





Det blev inte så långt idag men har mkt att stå i osv. kommer att skriva igen imorgon óch då är jag I Sverige igen :) !!!!!!!!!!

Tack för allting Korea<3

God natt puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0