Swing Dance!

Hej idag har det varit full rulle igen skönt! 


Började förmiddagen med att skicka iväg lite skolarbeten skönt att bli av med dem:)

Sen ringde Angelina mig och vi åkte till Itaewon och hade lunch på en fransk restaurang, riktgt kul att träffa henne igen eftersom hon varit bortrest i 2 veckor... Hon får en att skratta hela tiden och hon är verkligen en av dom personerna som jag kommer sakna mest när jag åker hem, men hoppas på att se henne i framtiden! :)
Efter luchen åkte vi och hämtade hennes söta dotter Sophia på förskolan och det var så annorulnda, jag har varit med förut och hämtat henne men idag kom vi med bilen och då sätte angelina bara upp en skylt i framrutan på bilen där det stod Sophia och vilken klass hon gick i sen kom det en fröken med henne och satte henne i bilen , vilket udda system men smidigit :P ...

Sen på kvällen nu har jag varit på middag med den amerikanska killen (Dante) från klubben och han koreanska fru ( HeeYoung) åkte till andra sidan stan för att träffa dem och det var verkligen värt resan! :)


Första rätten vi fick in :P typ som sushi men kött istället för fisk :P vet inte vad någon av rätterna hette som vi fick in då allt var på koreanska och det var HeeYoung som beställde :)

 Nästa rätt jätte god kykling med olika grönsaker i typ söt sur sås fast stark :)

 Den sista rätten som vi fick in som också var kykling m,m och super starkt varken jag eller HeeYoung kunde äta den :P men Dante åt^^

 Så söta och så snäll verkligen toppen männiksor är jätte glad för att jag får lära känna dem:)
 Sweet ;)


Så efter middagen gick vi till en klubb där man dansar "Swing dance" det är som dans från 50-60 - talet och det var rikigt kul att få se och faktiskt pröva :) Dante och HeeYoung var jätte duktiga och har dansat i många år! så de försökte lära mig lite men helt ärligt så satt jag mest och tittade på alla andra som dansade och det var så kul för det var precis som att åkta tillbaka i tiden typ rakt in i en Grease film :)
  Really nice and cool :)

 Inte lika coolt men ok :P försökte iaf :)

Thanks you for a wounderful day Angelina,Dante and HeeYoung!!! :)))) <3

Så efter en toppen dag med jätte fina människor somnar jag skönt imorgon bär det av mot gränsen vid nord korea , spännande^^

Just det har öpnnat min chokladkalender idag hoppas ni andra också gjordt det Hihi ^^

God natt puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0