Torsdag och 3 dagar kvar!

Godkväll! :)

Idag har jag inte gjort så jätte mycket började förmiddagen med att åka iväg till en engelskbok affär för att handla bla en engelsk roman som jag ska läsa över lovet och sen blev det lite julklappsshopping så snart har jag handlat färdigt alla julklappar, känns skönt
Bestämde också tid med Mr. Park om när han ska kör mig till flyplatsen på söndag så vid 08.30 lämnar jag UN village ... ...

Efter att ha handlat lite så jobbade jag med mitt projektarbete och pratade endel med linnea om hur hon upplever skolan här osv. eftersom hon ännu är sjuk och hemma från skolan..
och det är många stora skillnader från Sveriger sen måste jag hela tiden ha i bakhuvudet att skolan de går på är en privat skola mest inriktad på personer som jobbar utomlands och har med sig sin familj,, så nästan alla klasskompisar till Linnea har bått i flera olika länder under längre tid.

Sen tog  vi beslutet om att vi skulle ha lite Torsdagsmys med Taco och chokladtårta och som vanligt stod jag för att fixa efterrätten ;)


Blev precis som igår ett av packen jag fick när jag fyllde som användes, gillade dock inte denna bullarna blev helt okej med färdig smet men chockladtårtan tyckte jag inte om ... Linnea tog en massa bilder på mig när jag höll på och lekte med förpackningen som i en reklamfilm så döper denna bliden till Reklambillen :P haha ^^

Sen har jag pluggat lite till idag ännu inte helt klar (suck) men snart så imorgon ska jag börja packa och kolla så att jag får plats med allting :)

Nu ska jag lägga mig i sängen för klockan är verkligen jätte mycket här, Sov så sött! :)

Saknar er alla och ses snart puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0