1 november

Tjabba Tjena Hallå!

Helt magiskt väder idag första nov och 23+  käns helt knäppt att kunna stå i linne och shorts och skjuta 70 m med hatten på för att slippa få solen i ögonen har även lyckats få bonna bränna:P haha galet men ack så skönt det är också!   Hoppas att hela novemer blir så här fint!  dock hoppas jag att det blir lite mera vinter väder i dec så man iaf kan få använda vinter jackan som man släpade med sig:P   haha varje gång jag tänker på resan hem till sverige så tänker jag att det kommer vara -20 och snöstorm när jag landar :P   nej men blir ju nästan besviken om det inte är minst 2m snö i alla fall:P hihi ^^

Har även varit och fikat idag med Eva och TinTin - han börjar kunna gå små korta promenader nu :)  drack en jätte god jorgubbs smoothie så fick sommar känslor :)
Det har super goda juicer här och smootheis dock är det inte så bra på glass, måste försöka hitta någon glass bar :P hihih glassomanen innom mig som talar nu :P

  Bilder är tagen på Malta i sommar där hittade vi en bra glassbar :)


Men nu är det mörk här igen och imorgon ska jag upp och springa i kapp med soluppgången :) hihi ^^

Ha en trevlig dag alla fina läsare! :)
pusshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0