1:a advent och 16+grader

Glad advent på er alla eller vad man ska säga ;) här har vi 16 grader dock ingen sol framme.

När jag kom till träningen idag var det massa folk där och tydligen så hamnade jag mitt i ett KM-klubb mästerskap, så tyvärr så missade jag det men frågade killen som vann om jag fick skjuta en final mot honom- så det gjorde vi och jag vann med 2poäng :) hihi har för första gången i livet vunnit över en korean :P de bästa var att han var typ 30 och kille så han tyckte att det var lite jobbigt... ^^  Tränaren Kim Mi Young kom idag som planert och med sig hade hon ett tiotal X-tior tyvärr så passade de inte men hon skrev upp vilka som kommer att passa :) då hon tkr att jag har allt för dåligt material:p annars körde vi på med tekniken, ankring och aning :) 

När jag kom hem hade de julpyntat och bakat lussekatter!!! :D  

  Adventsljusstaken! hihih gissa vad det vita är som ska se ut som snö ^^ det är kokosflingor ;) hihi^^

 Tomte och Ren ska man ju ha! :)

 Smarrigt! :)

Sen gick vi ner på stan och åt japanskt till middag, började med en sushi bräda-

  Tycker ju att det är sådära med rå fisk men börjar bli van nu snart går det ner utan några probelm ;)

 Sen ännu lite mera nästan rå fisk tonfisk som är lätt brynt, faktiskt helt ok :)

 Men fick även lite grill spett så jag fick lite mat i mig idag igen :) ^^

 
Avslutar detta inlägg med en bild på söta eva och mig <3

Natti natta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0