20 dagar kvar nu!

Godkväll på er hoppas att ni inte blåst bort under helgen ihop med Berit ;)

Idag har det varit 15+grader och lite regn i luften men ack så skönt det är när man kan stå och skjuta i T-shirt :)
Har tränar med Amerikanaren Dante idag och så filmade vi lite så ska bli kul att kolla på filmerna sen när han har skickat dem till mig, se vad som har förändrats i min teknik. 

Sen har jag pluggar historia idag och svenska, planen är att kunna bli klar med de mesta innan dec :P får se vad jag kan klara av på den biten... 

Oj råkade räkna dagarna som är kvar nu och kom fram till att det bara är 20 dygn kvar:O skriver det igen hjälp va fort det går, men hörde ngt om att de iaf hade kommit lite snö idag så hoppas att de kommer massa nu under veckorna så det finns gott om snö nör jag kommer hem! vill åka skidor och leka i snön ju ^^ få lite mera jul/vinter känsla  . 

Ikväll nu tänker jag ta en lång dusch och ta på en ansiktsmask blir lite spa mys :) blir en bra början på vekcan :) 

 

Kommer sakna kvällsutsikten från mitt rum .... <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen i sängen :) för imorgon är det tisdag igen,

puss och kram på er snart syns vi igen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0