22 nov = Cecilia

Goddagens alla i Sverigeland och även ni andra som läser min blogg vet att ni finns bla i Norgeland ;)

Burr Burr, idag har det endas varit 8 grade!!! Fy XXX va kallt det var när jag tränade idag trodde att jag skulle frysa fingrana av mig, men som tur var hade jag sälskap av den alltid så roliga Dante från USA, kommer att sakna amerikanskan när jag kommer hem, pratar ju väldigt mycket engelska här och eftersom många har anknytningar till USA - genom det millitära eller liknande så pratar många flytande amerikanska, så roligt när man kommer upp till barnen skola så ser man massa asiatiska barn och så tror man att de ska börja prata japanska koreanska eller likande men sen när man hör dem så pratar de perfekt amerikanska - för oftast är någon förälder därifrån.

Som tur är ska temperaturen gå upp igen och i helgen ska vi få sköna 16 grader igen! :)

Idag har jag varit med Oscar på sjukan och tagit bort hans stygn från fingret, det gick väldigt snabbs och smidigt ca 5 min från de att vi kom tills att vi åkte :p  men oj de är så noga här med att de inte ska bli några fula ärr- såret var ca 2 cm långt och han fick 4 stygn! sen idag 11 dagar efter att de hänt tar de bort de små tygnen och tejpar igen det igen :P  hemma hade de knappt sytt utan bara tejpat från början :P  men för övrigt såg det ut som hemma man sa till att man vär där i luckan sen belv man hämtad osv. det var snyggt och frächt inne på rummet också, ett bra sjukhus helt enkelt :)

Idag är det den 22 vilket betyder att alla som heter Cecilia har namnsdag :)  fick idag öppna ännu ett paket från dem hemliga påsen ;) gissa vad jag fick ^^

  Tack så mkt världen bästa Tezz :) Mums så gott med en Marabou och med daim också super :) hihi ^^


Vill också skriva Grattis till Peo som fyller idag! hoppas du får en toppen dag :)
Och ett Stort Grattis till min bästa Jonnis som idag har tagit Körkortet Hurra! :D fan va nice babe <3

Nu är det mörkt utanför mitt fönster och fast klockan snart är halv 12 här så är trafiken i full gång precis som vanligt undra hur det blir när jag kommer hem och inte längre behöver somna till ljudet av tusentals bilar :P
det ligger i vilket fall som helst i framtiden tar det då :) 

Sov så sött god natt puss <3

Kommentarer
Postat av: Cicci Blomberg

Mörkt ska de ju stå så klart i slutet, ledsen för alla stavfel som blir ibland, får skylla på att jag är lat , skriver lite för fort och ofta sent på kvällen ;) puss

2011-11-22 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0