50:e dagen i Seoul!

Hejsan idag är det min 50:e dag i Seoul och har bara 34 dagar kvar!!! Shit tiden bara försvinner oj oj, det känns både jobbigt och skönt för jag trivs verkligen jätte bra här och tycker väldigt mycket om staden och folket:) samtidigt som jag tänker på hur skönt det ska bli att stiga av planet i arlanda och möta familjen och vänner! för att sen fira jul och nyår , ta körkort och faktiskt till sommaren ta studenten! :) Mycket att se fram emot samtidigt som det kommer vara mycket minnen och människor som jag sen kommer lämna bakom mig - men denna resan kommer alltid finnas i mitt hjärt ihop med alla människor som är inblandade i den :) och tack vara Fb´och liknande så kommer jag kunna hålla kontakten med vänner som bor här även om jag är hemma i Sverige :)

Idag har jag skjutit och sprungit längs med floden, oh det är så fint vid floden på kvällarna ska gå ner en kväll och ta massa bilder hade jag tänkt måste bara ragga med mig någon som vill vara fotograf :)

På klubben har det ju kommit en kille från USA och nyss så fick jag ett mejl från honom där denne bilden var med ;) hans fru har varit i Sverige och antar att det var när det var bok rea! :) 

  


Idag har jag även pratat med Farmor, Ingrid och Lena på skype riktigt kul:) och spännande för de äldre att kunna prata och se någon som är så långt borta som jag faktiskt är ca 800 mil bara ^^ hihi

Imorgon förmiddag ska jag och Eva iväg på julbasar (spännande) så nu är det tags för mig att sova..

Natti natti puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0