Another day in seoul,,,

Hello!

Fy idag var det faktiskt kallt när jag ställde mig och började skjuta vid halv 9 ca 15 grader .. .. sen kom solen fram som tur var och den värmde skönt! :) Undrar om ni ska få snö snart där hemma i Sverige?

Sen har dagen varit ganska lik gårdagen alltså inte hänt något specillet utan mest pluggat!

Så fick jag öppna ett brev idag från ni vet mitt hemliga paket med massa små paket i med datum på;) 
  Så söta ni e´ Tezz & Esthrid Snygging;) <3


 hihihi gulligull<3 Tack det värmde<3

Så är det ju faktiskt med alla personer som inte finns i en närhet man kanske inte kan se/prata med dem men man kommer för alltid att älska dem för dom det var eller är <3

Sen fick Linnea och jag lite ^^ oj vi måste baka något^^ idén förut så vi helt bokstavligt talat slängde ihop en äpplepaj med sirap i botten så den blev sådär knekig och god:)

 Hoppsan den var god så han inte ta bilden innan utan det blev visst efter :P 




Avslutar dagen något korta inlägg med dessa bra ord! 

Man ska vara lycklig och glad för de dagar man har så njut av livet alla läsare och stanna upp ibland och tänk på vad ni gör för stunden så att inte alla dagarna passerar förbi utan att ni hinner se er omkring. . . . 

Nu blir det sängen för min del, hoppas att ni alla mår bra och har en fin novemberdag ;) 



Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0