E-mark

Tjollahopp Tjollaheej!

Idag har jag varit på E-mark med Tessi (hushållerskan) och handlat, väldigt kul att se vad som fanns! man kan säga att det var som ett superstort ICA Maxi allt fanns där! och så fanns det en egen del av affären med importerade vara ;) nice ^^   Det som skiljde mest från en vanlig supermarket här hemma var att det fanns bla levande djur så som fiskar,humrar,bläckfiskar och olika snäckor/musslor. Det bästa av allt var att jag hittade chokladkalendrar ;) hihi så nu vet vi att vi inte behöver beställa hit dom från sverige :P  






Har även varit duktigt idag och varit ute och tränat började med att löpa i 30 min runt i området backe upp och backe ner, sprang bla förbi gatan med alla ambassader! Faktiskt rätt kul att läsa vart alla är ifrån finns hela världen på en liten gata liksom :P  Efter att ha löp blev det styrketräning i parken- sen fick jag som vanligt en tok ide om att köra lite intervaller så körde 100 m intervaller till jag benen inte orkade håll resten av kroppen uppe längre :P kom stapplande in i huset och Eva bara skratta åt mig :P  Måste hålla igång nu för på lördag ska jag Oscar och Martin springa "Family Fun Run" på barnen skola och enligt Oskar så är det först 2.5 km rätt upp i berget sen lika långt tillbaka ner till skolan igen :P  har en känsla av att jag kommer att springa som en tok och sen bli tvungen att öka tempot för att snabbare komma i mål och få vila;) lite orolig vet ju hur bra jag fungerar allt eller inget:P  Hehe men det ska nog gå bra....


Imorgon ska jag och Angelina ev gå på vandring i ett berg upp till ett tempel om vädret är fint annars blir det en shopping runda på stan ;)  och på kvällen blir det dans igen precis som förra veckan! :)


Men nu blir de sängen och kanske ett avsnitt av Svensson Svensson ;) hihi
Imorgon blir det upp vid 6 för Martin är i Japan med jobbet så då äter jag frukost med barnen och ser till att de inte missar bussen till skolan =)

Lev Livet Leende!

God Natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0