понедельник

Tjolla hopp tjolla hej!!!

gick upp tidigt för att få liv i barnen wiktorin, sen belv det en nyttig frukost med havregrynsgröt och mandarin! (fick lite Orsa känsla av gröten) hihih^^
Barnen han med skolbussen och jag åkte till träningen:) bestämmde mig för att flytta en 20 m butt till 18m och testa 30pil och det blev faktiskt mkt bättre poäng än vad jag förväntat sköt 288p helt okej för att vara första gången på 18m i år :) sen belv det så klart en helt det pil på 70m i det fina vädret som idag låg på ca 20 grader:)  Hoppas att hela nov får så här bra väder!  

Efter träningen träffade jag  Angelina och vi åkte till en Kina restaurang och åt luch för att sen gå runt och shoppa lite dock hittade jag inget, men hon hittade ett par söta uggs som såg ut som katter:P  
Efter det tyckte vi att vi var värd lite fika så vi åkte iväg till ett annan del av stan som var jätte fint har aldrig varit där förut men det kändes plötsligt som att man var i en annan stad för allt var så annorlunda, det var lugnt och tyst med massa cafér som hade uteserveringar i flera våningar Super läckert och trevligt :) 
Lite blider på effterätten och på utsikten:) 

  Läckert och gott :) dock var den gröna glassen grönt tea vilket inte var så gott... de dricker ju mkt gröns och svart tea här.... 

  


  lungt och skönt ställe för ibland blir man lite trött på storstad livet . . . .

 hittade ett fint träd med några orange frukter tyvärr vet jag inte vad det var för frukt :P men fint var det :)


Ikväll har Oscar och jag sprungit längs floden och vi fick till en hel mil "nöjda" :)

Så nu är jag trött och belåten med dagen blir nog lite skolarbete innan jag kryper ner under täckert :)

God natt puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0