Lanterna festival!

Hejsan och så var det plötsligt fredag igen då :)
Lovade går ju att lägga ut en bild på hur träden ser ut här nu ^^
 Lite skojigt ^^

Idag har vädret varit tråkigt ca 16+ och hela tiden har regnet legat i luften, Men så klart ska väl inte lite regn få förstöra mina planer, så som planert träffade jag philip (en svenska kille som bor på området). Vi tog bussen till  Itaewon för att sedan ta t-banan till Festivalen- tog så klart massa bilder, dock blev inte korten så fina som det var i verkligheten men jag gjorde mitt bästa .. ... ...
  Jätte fin tiger!


 





'


 





























 
Alla figurer är gjorda av rispapper :) visst var det fint! :)

Efter att ha gått längs med floden gick vi för att natt shoppa :)

 Staden börja bli julsmyckad nu :)




   Första julgranen för i år :) hihi


 Bilden är tagen får tunnelbanan massa folk trots att kl är efter 12 på natten ...


 Ganska fullt på vagnarna också :P  varje tåg har ca 25 vagnar och rymmer ca 2 tusen personer :P  Lite större än i Stockholm:P

på vägen hem möte vi en kille som berättade att han skulle åka till Europa nästa månad, han var jätte trevligt och berättade att han ville se England, Tyskland, Italien, och Spannien. Men att han var lite nervös för att han skulle åka själv och var lite rädd för europier att dem inte skulle var snälla mot honom för att han var Asiat. Jag tänkte först nej men vi i europa är väl jätte snälla och trevliga, sen kom jag på att nej det är vi nog inte utan vi är nog överlag väldigt fördomsfulla... Men vi önskade honom en trevlig resa när vi delade på oss :)

Nu är det mitt på dagen och ikväll ska vi ut och äta med en annan svenska familj spännande får se vart vi hamnar :)  kommer göra ett till blogg inlägg ikväll :)
Ses då KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0