Lördagsmys!

Heeej!

Började dagen med att äta frukost ute så skönt! sitta ute i början på nov i t-shirt och shorts utan att frysa :) sen bar det av mot ett långt träningspass med massa trevligt folk när jag kom till träningen var det massa små barn där som skulle prova att skjuta och OJ, vilken diceplin dom hade på barnen alla drog upp samtidigt och fick order när de fick släppa så all gjorde allt samtidigt.. Tog lite bilder med mobilkamera men har inte fått in dem på datorn än måste klura lite på hur man gör:P

Sen har Linnea och jag jagat hela YN-village runt för att få tag i grädde men hittade ingen! (stor besvikelse när vi tänkt göra marängsviss till efterrätt)

När vi väl kom upptäckte vi att tomtaterna vi köpt inte var tomater utan någon frukt som verkligen såg ut som stora tomater så då fix Oscar cykla ner och köpa tomater för det måste man ju ha när man ska äta Tacos!

Som sagt efter mkt om och men fixade vi till en riktigt mysig taco kväll idag!  då Eva&Martin var på fest,

 Svensk tacokrydda! :) Mums det var så himla gott måste jag säga,  Tack Mamma och Pappa som skickade med tacokrydda i mitt födelsedagspaket:)

Efter maten hade linnea och jag gjort Maränger och de blev jätte fina och bra "nöjd"  Så då blev det maränger med glass och annanas =)

   Snygga!

Efter allt gott, blev det massa skratt och kul då vi spelade ett sälskapspel, där man fick olika uppdrag att göra fysiska saker Jätte kul! :D

  "Lustigkurre" heter spelet

  Hahaha^^ fick någon konstig övning att göra men fick iaf gå 5 extra steg för de:)

Sen så ville jag och Linnea prova på Koreansk anisktsmask ;) och så här kul så de ut!

 


  shit va vi skrattade när vi öppnade och såg att det var vekligen masker och inte kräm som hemma :P haha^^^

 Så snygg blev vi när vi hade dem på oss hehe hade vi gått ut med dem på oss hade vi nog kunnat skrämma ett gäng ;)


Ha haft en jätte kul och trevlig kväll med barnen nu så kommer somna nöjd och belåten med dagen! :) hoppas det finns fler som kommer sova lite gott inatt:)

God natt puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0