Myeongdong

Tjooo!

Tänkte börja detta inlägg med att Säga Grattis till min kära bästa Farmor som idag fyller år! och så klart till min underbara pappa :) grattis på farsdag!

Idag åkte jag och Linnea till Myeongdong market- en av de få jag ännu inte besökt. Men oj den var så himla bra vi hade jätte kul och hittade massa kul saker!
Myeongdong skiljer sig lite från de andra marknaderna för här är det mera som hela shopping centrum fast det är marknader innuti, :P



Många påsar och mkt belv det ett par jeans, en virkad tröja, 3 nagellack, ett hårspänne, och 2 mascarer för 42 kr ;)  heheh ^^ sjukt skulle köpa en och när jag skulle betala sa hon att man fick med en på köpet, tackar för det :P 

 
Inte så snygga men kul var det att prova brillor för 60 kr styck ;) hehe bjuder på bilden för att ni ska få er ett skratt :)




Massa folk var det ute på stan iaf! helt sjukt vad konstigt det kommer kännas när man kommer hem till lilla mjölby sen när man e van vid att alltid se massa folk och behöva knuffa sig fram :P 


Snart ska jag prata med släkten på skype :) spännande!


Imorgon blir det att ta tag i löpningen lite och ge mig ut på ett varv längs med floden ihop med soluppgången för att sen bege mig mot bågskyttebanan :)

Ha en toppen dag alla! och tänkt på era bästa pappor! :)

Puss och Kram <3 

Ps idag var det bara 18+ ute det börjar sjunka nu ... Ds  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0