Onsdag och Regn!

Tjolla hopp tjolla hej gummistövlar!!! 
Idag har det regnat och blåst jätte mycket riktigt skit höst väder... Men jag är go och glad för de är ju i Korea:P ^^  Dock har jag suttit med historia boken hela dagen, men nu är det arbetet klart så då blir det bara att bita tag i nästa :P men är väldigt nöjd för det funkar väldigt bra med skolan där hemma och det går bra att hänga med även härifrån :)

Och så har jag och linnea varit på en kvällspromenad med TinTin och handlat bröd mjölk och Juice, och trods de dåliga vädret så var det skönt ute för ännu är kvällarna varma ca 9 grader vid 7 på kvällen helt ok:)
Sen är det alltid kul när man kliver in i en affär i Korea så roppar alla som jobbar där OnaSiho (hittade på stavningen efter hur man utalar det) det betyder Hej, så då säger man det tillbak och sen samma prosedur när man lämnar affären som ett sätt att vara trevlig käller även när man träffar någon man känner eller kliver in i en taxi bil . Så nu undrar jag om jag inte kommer göra bort mig hemma sen och komma in och säga hej på koreanska i en svensk butik :P för det sitter ganska inprintat nu :P

Nu på kvällen har vi suttit och spelat Yatzy, Oskar vann med 4 poäng över mig så jag kom två men som tur var kunde jag hålla inne min vinnarskalle :P

 

Är väldigt sugen på att åka skidor just nu och faktiskt se lite snö istället för regn! 
Bilden är tagen i Alperna Italien! :D

 Fast är grymt glad över att ja inte behöver stå så här och skjuta i år men vem vet nästa år kan det nog bli lite skottning om snön någon gång kan komma till Sverige :P


Nu är jag trött och ska krypa till säng, Imorgon blir det ev en lång dag med Lunch ihop med Angelina och sen middag med Dante och hans Fru :)

God natt puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0