Regnig söndag..

Idag har det varit en grå dag med regn och endast 18+ grader hösten är kanske ändå på väg ,,, 

Så det har inte hänt så mycket idag tänkte igentligen åka till Olympia stadion och titta men inte kul om det regnar så får ta det en annan dag nu i veckan kansek:)

Så har pluggat en hel del idag,, och sen till kvällsmat blev det Pizza Wow väldigt nice!

Dock var vi så hungriga så han bara få en bild på bitarna som blev över ;) haha^^
 

och till efterätt blev det chokladbollar som Oscar bakade tyvärr hade vi varken kokos flingo eller pärlsocker att rulla i som det fick bli utan...  Men de smakade bra endå :) tror det var ett helt år sen jag åt chockladbollar sisst :P

  
Ja det ser inte så trevliga ut me goa var dom :P


Det är så himla kul här för jag kna använda Evas betalningskort precis hur som helst man behöver aldrig slå in någon kod eller visa upp ID så idag tex gick jag och Osckar och köpte pizza med evas kort inga problem alls och det roliga är att de vill att man ska signera efter att de dragit kortet :P så visst signerade jag så snyggt på den elektroniska brädan :P  men det visar ju hur ärliga de måste vara här! och att det verkligen inte finns någon som stjäl! så det finns nog inte i deras värld att någon skulle kuna ta någon annans kort och sen handla massa med det.. helt otroligt ju... fast ändå så facinerande att det faktiskt funkar så här! samma sak när jag glömde min handväska på uteserveringen inga probelm alls och lika så när det visar att det tagit ett bord på en Mc-donalds genom att lägga värdesakerna på bordet och sen gå och beställa maten, det är ingen som rör grejorna som folk lägger fram!!! Otroligt
Och så berättade eva om några väninor till henne som är från meixo och de säger att de inte ens vågar gå hemma utan åker bil överallt för att de inte ska bli överfallna:O   Så stor vår värld endå är och så olika det ser ut!


Nu har jag pratat med farmor på skype på hennes dator dock verkar det krongla lite men hoppas att vi får till det:) <3

Imorgon bitti ringer kl vid 6 för att se till så barnen kommer till skolan och sen blir det träning vid 8 =) hoppas på bra väder!

Natti Natti puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0