Saturday

Tjohej igen! :)

Idag har det hänt många kul grejor bla så kom linneas klasskompisar förbi med en krya på dig kartong med 3 Cupcakes i, så himla söta tjejer! (linnea har varit sjuk i två dagar dvs borta från skolan tor,fre)




Sen åkte Martin,Linnea och Oscar iväg för att köpa lite saker till Oscars fågel och så kom de hem med ett akvarium till Linnea med massa fikar till :P  haha snart har vi ett Zoo här!  men det var fint och kul^^






Sen ikväll nu har vi varit iväg och ätit på en restaurang med en annan svensk familj :)
och så klart måste maten dokumenternas ;) 

Första rätten består av lax-


Andra förrätten- var ngt som smakade gott men kan inte säga vad det är tyvärr :P



Sen kom soppan in som jag inte heller har något namn på men den var god och hade lite smak av kanel:)
 

Kykling, med gåslever i och någon jätte stark sallad :P
 
 Huvudrätten Jätte fin köttbit med potatis till Mums va gott det var med riktigt mat;)


Efterrätten var en chockladkaka och sen var det typ som gräddglass också välsmakande :)



 Nöjd och belåten! :)

 Vår meny! :)

Nu kommer jag somna sött imorgon blir det spännande för då ska jag träffa en Fd koreansk landslagscoach :)
Så bäst att sova nu så man är pigg och glad imorgon! :)

Måste även skriva Grattis till min kusin Petter som idag blir 18år!
Önskar er alla en bra lördag :)

God natt puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0