21 dagar!

Wow vad fort det går nu har jag varit här i 3 veckor exakt! :) och om exakt en vecka är jag 18!!! Så himla nice:)
Dessa tre veckor har varit underbara och jag förväntar mig flera underbara veckor:) Har massa roliga saker kvar att se så som tex OS arenan Gränsen mellan syd och nord korea och kejsar palatset :)

Idag har det varit riktigt skönt sommar väder så har varit ute nästan hela dagen super skönt! kan väl helt ärligt säga att jag faktiskt har fått lite små röda kinder idag me och bättrat på bikini brännan :P
Var ute på stan och åt lunch idag med Eva och TinTin, åt riktigt bibimbap idag som faktiskt var helt okej, det är massa grönsaker,ris,ett ägg och chili sås som man får in i en jätte varm skol så när man rör runt allt så blir det som stekt ris:) Det är en av koreas mest kända rätter lite som pytipanna är i Sverige...

 börjar även bli ganska bra på att hantera pinnarna nu :)

Har dansat dansmatta idag med Linnea typ 4 år sen jag gjorde det sist men det var lika kul som då faktiskt! :) sen cyklade jag och Oskar en sväng kväll vid floden blev faktiskt 1 mil så var skönt att röra på sig lite mera idag med :) det är så himla fint att cykla här på kvällarna för hela staden lyser upp så mycket! Dock var backen upp hem minst lika jobbigt som alltid och det gick absolut inte att cykla utan man fick glatt leda upp cykeln med blodsmak i munnen sjukt att man inte vant sig ännu men snart så ska man väl orka ta backarna lite bättre :P hoppas jag i alla fall! 

Avslutade kvällen med lite mys god ost och kex:) 

Nu blir det säng säng säng sova sova säng säng säng sova ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0