4 - okt Kanelbullensdag!

God kväll alla kanelbulle älskare! 
 
När jag vaknade så hittade jag en lapp i min "packet påse" som skulle öppnas den 4 okt (idag) :) på lappen stod det följan - Hej du missar väl inte att det är kanelbullensdag i sverige övervägde att slå in en åt dig men hoppas att du får tag i en ändå :) Kramar 
Och faktiskt blev det kanelbulle jakt idag dock inte så lyckad efter att linnea och jag varit inne på tre olika fik och tittat så fick vi bestämma oss för lite olika bullliknande saker som vi tog med hem till fika:)   
Bullarna är med russin-dock ingen kanel sen är det äpplemos i den ena och de två lite mindre är det annans ringar i alla smakade mycket gott! :)

Har skjutit 36p på 70m och det börjar redan ge utdelning blev 305 idag :)  KUL ^^

Nu ska ja lägga mig i sängen och kolla på "starke man" :P  hoppas på lite skratt :)

Ps- Grattis till Elin karlsson som tog körkort idag! <3

Puss å kramizar <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så jättemycket :D hoppas du har det bra! :D saknar dig här hemma:) pusss

2011-10-04 @ 15:16:23
Postat av: sofia sörensen ♥

jättefin blogg! om du har över 300 besökare skulle det vara jättekul om du skulle vilja göra ett länkbyte med mig. kram

2011-10-04 @ 16:04:20
URL: http://avfia.blogg.se/
Postat av: Destiny ♥

Hej!

Jag är med i en tävling om att designa egna ballerina skor och jag har aldrig vunnit någonting sånthärt jag brukar aldrig få röster och jag vill verkligen att mina ballerina skor ska få så många röster! :)



Det skulle betyda världen om du röstade ♥



Mina skor är ''Stars & Stripes Dana Misaghi''

http://www.ballerinacloset.com/design

2011-10-04 @ 16:39:08
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0