Bakat Rulltårta!

Godagens! fast egentligen är det kväll här men är ju en snäll person så anpassar mig efter alla er läsare ;)

Underbart med 24 + grader stor sol och vindstilla på banan när man skjuter 70m och bara njuter av varje skönt skott som sitter i mitten:) men för att kunna träffa måste man också våga spänna bågen,, är så glad över att jag tog chansen och åkte hit för det är verkligen en upplevelse för livet! Så till alla där ute- Våga gör det man känner för och visst kan det gå åt helvet men då har man oftast lärts sig något av de också, tveka aldrig på att ta chanserna som kommer här i livet för det är aldrig säkert att dom kommer igen.... Ta livet för vad de är och inte för vad du vill att det ska vara! Njut och lev ordentligt :) (tips från coachen) ^^^;)

Oscar och jag blev sugna på att baka så vi blandade ihop en rulltårts smet med kakao i :) Fast vi gjorde fel och mest skratta över hur duktiga vi var;)   så blev resultatet mycket vackert :) när vi tyckte att vi var klara kom vi på ideén om att ha banan på också :P så det ´blev både jordgubbar,blåbär och banan :) smarrigt



Efter att ha haft en fredagsmyskäll med film choklad och popcorn så har jag också skypat med mina Finna tjejer Ronaj,Elin och Frida :) KUL!!!  Har även talt med mor far och syrran över skype idag rikigt skönt och bra att det funkar så bra trots att jag är ca 900mil från Sverige :P 

Nu ligger jag i sängen med mina nya Myssockar som jag köpte igår på Itawon --->  Så Galet Sköna och Söta<3

Ligger skönt i sängen nu med datorn på magen, tror att det blir några serie klipp innan jag träffar vår kära John Blund .... Massa God Natt Pussar På Er <3
http://www.youtube.com/watch?v=5I-SbwCHJ80  Don´t Stop Believing !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0