Dance with me!

Hejsan!

Idag har jag varit och shoppat på Namdaemun market igen, fast idag var jag där med Angelina och tittade på klänning åt hennes 4-åriga dotter, oh gud alltså tur att man inte har barn för så mkt kläder som det fanns helt galet vi gick runt i 3h och bara tittade på barn kläder!  Men tillslut hittade vi en jätte fin vit kläniing med stor roset och flera kjolar:) 

Vi gick och åt på ett jätte trevligt köpcentrum var lite som Åhlenshuset i stockholm fast mkt större! det hade lasagne så blev super glad oh den smakade riktigt bra med massa ost! :) hihi

I helgen nu är det ju Helloween och på vägen hem såg vi dessa Pumpa bildar komma körandet lite kul ^^




  Coola!

Men roligast idag var faktiskt kvällen Angelina har tjatat på mig om att jag ska följa med henne till en Dans klubb och idag blev det av!  Så har tagit min första dans lektion ever:) det var super kul och nervöst först men efter några repetitioner började stegen sitta och jag fick in rörelserna, och så klart precis när man börjar fatta la det på mer saker så som snurrar och nya steg :P  efter att lektionen var slut hade dom fri dans så vi var kvar och försökte lärar oss lite mera:P riktigt kul och värt pengarna endast 60 kr för 2h lektion och sen massa fri dans, på klubben var det bode koreaner och västeräningar så det blev en bra mix :) enkelt och roligt sätt att träffa folk på.
 Här är länken till klubben- http://www.korealatinandsalsa.com/
de har lektioner varje dag i veckan och lite olika antingen Salsa, Zumba lr det som vi var på Bachata det liknar salsa fast enklare steg :)

  Som sagt det var Halloween smyckning även på klubben ;)    Gå gärna in på youtube och kolla på Salsa lr Bacata snyggt att se hur folk som verkligen kan dansa gör! :)

Imorgon ska jag och Linnea till Lotte Wolrd en av världens största köpcentrum med ett eget tivioli :P

Ses imorgon Pusshaj <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0