월요일

Vackert väder och sol hela dagen väldigt skönt väder att skjuta 70m i :)

Har för fösta gången idag åkt taxi själv, det var jätte kul^^ han som körde trodde först att jag var från schweiz sen när han fatta att jag var från Sverige började han prata om Björn Borg och bytte skiva i bilen till en Abba skiva:P och sen sjöng han med i varje låt och hade värsta discot för mig i bilen: haha^^ sen när jag skulle gå ut sprang han runt öppnade dörren och pussade på min hand och sa "very beautiful" , lite speciell bilresa...

Sen har jag varit hos slaktaren idag med martin(pappan i huset) eftersom det inte är så lätt att få tag i vissa produkter så får man hitta sina ställen att köpa på, så slaktaren som vi har varit hos idag är från Österrike och gör bla sin egna salami som vi köpte till att ha på mackan m,m. . . .

Just de har suttit med oskar och hans läxor idag i 4h helt sjukt vad mycket de får från skolan! oh just nu har en engelska bok som han ska läsa och svara på frågor till åå jag hatar den för den är jätte svår verkligen:O  men det är bara att kämpa på man lär sig ju nya saker varje dag:P
Jag frågade linnea idag hur mycket rast hon har i skolan och hon har bara 20min på en hel dag och det är lunch rasten! Galet ju!!! hon är 11 år och skulle verkligen behöva vara ute och leka häst m,m på rasterna fattar inte vad tanken med att inte ge dem rast handlar om??

Sitter på mitt rum just nu och tittar ut över alla bilar som passerar seoul är verkligen staden som aldrig sover tänkte att i helgen ska jag åka till något stor köpcenter mitt i natten och shoppa bara för saken skull ganska coolt att kunna ta en shoppingrunda vid 3 på natten ;)

Pussssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0