Happy Birthday!!!

Hej alla vi börja detta blogginlägg med att tack för alla jätte fina Gratulationer som jag fått under denna fina födelsedag! <3

 

Började dagen med frukost på sängen!

 Mums! :)

Dagen första present! =)
Linne som vikt och fixat med de fina kortet!
Så nu är det klart kommer att åka till Bejing (kina) i mitt på november
fick hotellrum av Wiktorins och flygbiljetter av Mamma&Pappa :)



Öpnnade packetet som jag fick av Världens bästa Tezz!


  Ett par silver örhängen jätte söta:) tack!

Och av mina bästa Tjejor fick jag följande!

 hihihi kul^^

 haha ännu roligare! Ohh saknar er massa med mina Tjejor! <3


  Gud så gott! Super bra faktiskt:) man börjar uppskatta svenksa saker så fort nu eftersom man inte kan få ta på dem! :P

TACK! så jätte mkt mina brudarn! Älskar er<3 och kan meddela att flera tårar rann för min kind när jag öppnade packet ni är så söta:)  <3


Så klart kan man inte fira en födelsedag utan Tårta! så har även bakat en marängtårta idag;)
Med grädde, mango, kul kiwi, granatäpple och vitchoklad Väldigt bra blev den "Nöjd" :) 



  Utan locket på ;) 


 
Med locket på Linnea och jag fixade glasyren ;) 

Har haft en toppen bra födelsedag och nu är även lilla jag myndig ;) hihi
Åter igen tack till min familj + vänner och alla som har varit med att fira min födelsedag! <3 

Är väldigt tacksam för allt! :)  

Men nu är min dag slut och imorgon är det någon annans tur att fylla år! :)

God natt på er alla!

Älskar Er <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0