Namdaemun market

tjooheeej!

Idag har jag varit på en av Seouls största marknader Namdaemun :) och det är vekligen sjukt stor, de har till och med olika Gater med nummer på för att det finns olika saker att köpa vid olika gater tex 8-grönsker 3-kläder osv :) och en gate är typ som en super lång gata med massa stånd och butiker, är rätt näjd faktiskt för hittade tillbaka till där jag blev avsläpp efter att jag shoppat klart :) 
Men det jobbigaste av allt var alla små tanter som skulle fram överallt och till sin hjälp använde dom armbågarna morr på dessa ullareds likande tokar!  haha ^^

Nu kommer massa bilder som jag tog och låter som sagt bilderna får tala för sig själva och sen får ni med hjälp av fantasin drömmar er bort till denna stora markand där precis allt finns att köpa:) 


 

  Lunch


 Grönsaker!


 Färsk fisk

 Torkad fisk :P


  Hittade mini baner som är så himla gott så blev ju tvungen att köpa! mums, det smakar som vanliga baner fast mkt sötare :)

 Luktade jätte gott så vart ju liksom tvungen att köpa den även om jag har tusen till hemma :P



 Lite choklad godis med apelsin smak! mums dock ser det ju inte direkt ut som choklden hemma men smakade absolut helt okej :)




oh sen så hittade jag det bästa av allt en jätte fin tiara som jag har tänkt att ha i håret på balen ;) hihi


till kvällsmat blev det Pizza jätte gott!  med tanke på att det blir mkt ris och grytor här,


  

God natt puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0