Shopping

H&M i Seoul bestod av inte mindre än 4 stora våningar riktigt nice faktiskt, om det inte hade varit för alla koreaner som gick omkring där inne så kände man sig lite som hemma:)
   Efter att ha gå igenom nästan allt inne på H&M blev det lite koreansk mat som ja man kan nästan läsa på min läppar om vad jag tyckte om maten :P inte det bästa jag ätit på resan men gjorde mitt bästa för att vänja mig vi smaken..... det vi åt heter Bibimbap (비빔밥) typ grönsaker ris med chillisås och så får man grillat kött till :)
Men så klart blev det efterrätt också och det smakade väldigt gott!!!
    Toblerone Donut med jordgubbs kräm i :) super sweet

kul kläder på stan-  Musse pigg

Köpte ett par nice converse idag för 47 000 kw ;)

  <3


Idag var tanken att vi skulle äta Pizza till kvällsmat men istället blev det Kina mat :P men det funkar ju också :)


dag har det hänt mycker men orakr inte riktigt skriva om det så låter bilderna tala istället!
Har sett bågskytte på tvn live idag asa coolt ju:O :) !!! Önska att det var så hemma,,,,,




Tintin får avlsuta detta blogg inlägg :)  Natti natti blöt puss<3

Kommentarer
Postat av: Marléne

Åhhh, bibimbap som är så gott, Cicci ;) Vi har testat att göra det hemma några gånger men vi lyckas inte så bra. Barnen gillar det inte!!! Bulgogi är ganska gott, tycker jag. Den koreanska maten är lite speciell, kan man väl säga? Inte det vi är vana vid. Det som fick mig att se ut som du gör på bilden var när vi fick tofu i någon slags soppa. Men... man vänjer sig och det är kul att testa på annat än det vanliga. Jag blir otroligt shoppingsugen när jag ser dina bilder. Passa på att handla! Det du hittar i de små boutiqerna är inte sådant du hittar här hemma. Sen ska det bli väldigt intressant att läsa om hur funktionshindrade har det i landet. Koreaner är varma, härliga, hjälpsamma människor men de som har något funktionshinder kanske inte är lika integrerade i samhället som hos oss. Stor kram och ha det gott! Älskar att titta på din blogg!!!

2011-10-10 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0