Träna!

För er alla som känner mig väl vet ni att träna är en av de bästa saker jag vet:P så igår kväll innan jag somnade tänkte jag ut planen för hur jag ska blir lite mera tränad fast utan att använda så mycket tid;) Janne B´s core cirkel tror jag kommer göra susen på magen-rygg-och armar :P  haha för alla som har haft specialidrott med JB vet vad jag menar för er andra ska ni mest vara nöjda med att ni inte rikigt vet vad denna cirkel innebär :P men tänkte iaf köra den varje kväll 2 varv och sen efter varje vecka öka på den tills ja är uppe i 2 min på varje enskild övning :P bära eller brista vi frå se hur det kommer gå!

Men det började bra idag iaf först var jag iväg och tränade bågskytte som i vanlig ordning, sen mat och skolarbete, Och efter att jag och Oskar jobbat klart med hans läxor (gött engelska boken är slut vi läste sista kap idag)!!! Så kom vi fra mtill idén att springa och köra fys efter halva löpningen,,, så på med dojorna sen bar det iväg vi stannade på halva vägen vid floden och körde b.la Core cirkeln men också en massa andra övningar^^ här finns det typ som små gym stationer överallt längst floden jätte bra och smidigt faktiskt både för unga och gammla, Efter att ha sprungit ca 8 km så var det bara det HEMSKA kvar Helvetets backen!!! Alltså det är grymt hur en nästan 1 km lång enbart uppförsbake kan ta slut på en mina ben är som bly just nu och värker! Sjukt va jobbig den är men efter några veckor ska man väl vänja sig ;)

Nu sitter jag å skypar med söta Ronja! <3

Ska bli skönt att somna ikväll trött och belåten med dagen! :)

Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0