Äntligen packat klart!

Så efter flera ompackningar och en hel del "kaos" har äntligen allt hamnat på sin rätta plats :)
Imorgon bär det av mot landet i fjärran och mina 3 kommande månader som stadsbo i SEOUL!  
             Med en hel del pirr i magen och fjärilar kommer jag att somna inatt...
Imorgon går bilen på ARlanda och 14.10 lyfter planet och den 11 timmars långa resan till -Syd Korea börjar

Sov så sött alla hjärtan!

Ps fick ett kul sms förut om att det låg ett paket i brevlådan.. hmm tänkte jag spännande när jag kommer ut ligger det ett guldigt pack och på en fin liten lapp står det " Öppnas när du kommit fram!!!"  hihi det blir kul att se sen vad packet innehåller :) Ds

Just de nästa gång jag skriver kommer jag vara på andra sidan jorden! :)

<3

Kommentarer
Postat av: Marléne

Vad låg i brevlådan då???

2011-09-28 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0